Gdy zegar z wieży bije dwunastą
Rozbrzmiewa koncert na całe miast.
Strażnik na trąbce z Mariackiej Wieży
Wygrywa hejnał jak się należy.
Hejnał ten grany na cześć trębacza,
Który to pierwszy wroga zobaczył.
I ostrzegł ludzi , gdy straże spały –
Ocalił przez to Kraków wspaniały.

Niezapomniana wycieczka do Energylandii, Krakowa i Wieliczki!

Pieniążki, które wygraliśmy w konkursie Taurona przeznaczyliśmy na wspaniały trzydniowy wyjazd do największego parku rozrywki w Zatorze, zwiedziliśmy również najpiękniejsze miasto w Polsce- Kraków, mieliśmy przyjemność zwiedzić Kopalnię Soli w Wieliczce.

Ale zaraz, zaraz, wszystko po kolei…

13.11.2015r. wyruszyliśmy po moc adrenaliny do wspaniałego parku rozrywki Energylandia w Zatorze. Osoby bardzo odważne korzystały ze strefy ekstremalnej: Rollercoaster, Tsunami Dropper, Viking Rollercoaster. Odwiedziliśmy strefę familijną w której królowały atrakcje wodne, takie jak: spływ rwącą rzeką, strzelanie z armatek wodnych, czy spływ łódką po specjalnym torze.

Ogromny zastrzyk adrenaliny dostarczyło nam kino 7 D, w którym świat wirtualny odbieraliśmy wszystkimi zmysłami. Ostra jazda kolejką górską dostarczyła nam niezapomnianych wrażeń.

Kolejnym miejscem, który odwiedziliśmy był wspaniały, zabytkowy Kraków. Podczas zwiedzania Wzgórza Wawelskiego podziwialiśmy renesansowy dziedziniec na Zamku Królewskim oraz Katedrę Wawelską. Spacerując po Rynku podziwialiśmy Sukiennice, Ratusz oraz pomnik naszego wieszcza narodowego Adama Mickiewicza.

W godzinach popołudniowych osoby bardzo odważne miały możliwość sprawdzenia swojej wytrzymałości w tzw. domu strachów na krakowskim Starym Mieście. Grupy wyposażone w niewielkie latarki musiały stawić czoła ciemnej stronie miasta. Krzyki, piski i ucieczki to normalne reakcje mniej wytrzymałych na stres.

Wieczorem udaliśmy się na basen, aby zregenerować siły na kolejny dzień pełen wrażeń. Osoby aktywne korzystały z największych zjeżdżalni wodnych ,inni odpoczywali w basenach rekreacyjnych doceniając właściwości hydromasaży.

W ostatni dzień naszej wycieczki zwiedziliśmy Kopalnię Soli w Wieliczce.

W wielickiej Żupie Solnej czekały na nas nie lada atrakcje m.in.: podziemne kaplice, pomniki m.in. Mikołaja Kopernika, Fryderyka Chopina, św. Kingi – wszystkie wykonane z soli, oraz eksponaty przedstawiające pracę górników.

Tradycyjnie w drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Mac”donald.

Było fantastycznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20151114_131203 20151113_120231 20151113_130646 20151113_131645 20151114_111344 20151114_125942